تکست و متن آهنگ

تکست گرافی , تکستگرافی , عکس نوشته , تکست گرافی رپ , تکست گرافی جدید , عکس نوشته , تکست گرافی تیکه دار

تکست و متن آهنگ

تکست گرافی , تکستگرافی , عکس نوشته , تکست گرافی رپ , تکست گرافی جدید , عکس نوشته , تکست گرافی تیکه دار

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ این سرنوشتمه از علی پارسا با بهترین کیفیت

این سرنوشتمه هرجا برم غمه

تا میرسم به مقصدم دیره

Download Ahang Ali Parsa Benam In Sarneveshtame

آهنگ این سرنوشتمه از علی پارسا

دانلود آهنگ علی پارسا به نام این سرنوشتمه با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن آهنگ علی پارسا – این سرنوشتمه

برای من تو با همه فرق کن

منو تو آغوش خودت غرق کن

بزار رو شونه هات یکم چشامو روی هم بزارم

حتی اگه میتونی اجباری دروغکی بگو دوستم داری

بگو که باورش کنم ازت توقعی ندارم

این سرنوشتمه هرجا برم غمه

تا میرسم به مقصدم دیره

از وقتی یادمه این بوده ماجرا من عاشق هرکی بشم میره

قبل از تو رو یادم نمیادم اما بعد از تو تو دیوونه خونم

احساس بعد از مردنو من تجربش کردم میدونم

تو روبروم دیوار میچینی تا پر کنم با عکس دوتامون

من با همینا زنده ام با فکرت هر شب زیر بارون

این سرنوشتمه هرجا برم غمه

تا میرسم به مقصدم دیره

 

دانلود آهنگ این سرنوشتمه هرجا برم غمه تا میرسم به مقصدم دیره از علی پارسا

 

  • ۹۹/۰۸/۰۲
  • xalegi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی