تکست و متن آهنگ

تکست گرافی , تکستگرافی , عکس نوشته , تکست گرافی رپ , تکست گرافی جدید , عکس نوشته , تکست گرافی تیکه دار

تکست و متن آهنگ

تکست گرافی , تکستگرافی , عکس نوشته , تکست گرافی رپ , تکست گرافی جدید , عکس نوشته , تکست گرافی تیکه دار

پیوندها
  • ۰
  • ۰

تکست متن آهنگ این چه حسیه سهراب پاکزاد

آروم آروم تو گوشم بگو که می مونی
هر شب هر روز هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتُ بگیرم

حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه چه حالیه چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه چه حالیه چرا من رو هوام

آروم آروم تو گوشم بگو که می مونی
هر شب هر روز هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتُ بگیرم

حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه آخه چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه آخه چرا من رو هوام

آروم آروم تو گوشم بگو که می مونی
هر شب هر روز هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتُ بگیرم

حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه چه حالیه چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه آخه چرا من رو هوام

دانلود آهنگ این چه حسیه چه حالیه چرا من رو هوام


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی